Zwrot zamówionego towaru:

Zamówiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówienia. Warunkiem skorzystania z 14-dniowej gwarancji satysfakcji jest dostarczenie do nas produktu w nienaruszonym stanie w oryginalnym opakowaniu. Aby Państwa zwrot mógł być szybko rozpatrzony prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy. Towar należy odesłać na adres: Centrum Lider ul. Okoniowa 1, 40-748 Katowice. Do przesyłki należy dołączyć:

- dowód zakupu (paragon lub faktura)
- pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy
- swoje dane personalne
- informację, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe (tu prosimy podać nr konta).

W przypadku spełnienia powyższych warunków Sklep „BoboLider” gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupionego produktu wraz z kosztami przesyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. Po przyjęciu zwrotu towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 7 dni roboczych.

Reklamacje:

1. W przypadku stwierdzenia wady w dostarczonym towarze, Klient ma prawo do wymiany towaru na wolny od wad. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe (pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki), a jeśli nie jest to możliwe, sklep zwraca nabywcy równowartość ceny produktu.

2. Zamawiający ma obowiązek sprawdzić przesyłkę w momencie jej doręczenia w obecności doręczyciela. W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, uszkodzenia opakowania lub jej zawartości, Klient powinien odmówić przyjęcia paczki z podaniem przyczyn odmowy na liście przewozowym. Przyjęcie tak uszkodzonej przesyłki jest równoznaczne z utratą prawa do jej reklamacji w sklepie. 

3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z przyczyn leżących po stronie Klienta np. nieprawidłowe rozpakowanie paczki, uszkodzenia mechaniczne, użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

4. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji. Jednocześnie zawiadamiamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 

5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. 

6. Przed wysłaniem produktu do reklamacji prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu w celu ustalenia szczegółów reklamacji.

7. Zgodnie z ustawą z 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 126, poz. 1381 z późniejszymi zmianami) produkty lecznicze i wyroby medyczne (posiadające europejski certyfikat jakości CE) nie podlegają zwrotowi.